Kaikki sopimusasiakkaamme ovat oikeutettuja ilmaiseen tekniseen tukeen puhelimitse tai sähköpostitse. Mikäli henkilökuntamme ei pysty ratkaisemaan ongelmaanne, välitämme ongelman SPSS:n kansainväliseen tukeen. Tällöin vastauksen saaminen kestää yleensä 2 - 3 päivää.
Ennen kuin otat yhteyttä tukeemme:
- Tarkista käytönoppaasta tai asennusohjeista että olet tekemässä oikein
- Varmista, että käytössäsi on viimeisin versio ohjelmistostasi.
Kun soitat tukeemme, sinulla pitäisi olla tiedossasi:
- Ohjelmiston nimi ja versio, mielellään myös lisenssi- tai aktivointikoodi
- Ohjelmiston antama virheilmoitus tai tarkka kuvaus ongelmasta
Teknisen tuen yhteystiedot:
Sähköposti:
Puhelin: 09-4355 9221 (arkisin klo 09.00 - 15.00)