Kaikki sopimusasiakkaamme ovat oikeutettuja ilmaiseen tekniseen tukeen puhelimitse tai sähköpostitse. Mikäli henkilökuntamme ei pysty ratkaisemaan ongelmaanne, välitämme ongelman SPSS:n kansainväliseen tukeen. Tällöin vastauksen saaminen kestää yleensä 2 - 3 päivää.

Ennen kuin otat yhteyttä tukeemme:

  • Tarkista käytönoppaasta tai asennusohjeista että olet tekemässä oikein
  • Varmista, että käytössäsi on viimeisin versio ohjelmistostasi.

Kun soitat tukeemme, sinulla pitäisi olla tiedossasi:

  • Ohjelmiston nimi ja versio, mielellään myös lisenssi- tai aktivointikoodi
  • Ohjelmiston antama virheilmoitus tai tarkka kuvaus ongelmasta

 

Teknisen tuen yhteystiedot:
Sähköposti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Puhelin: 09-4355 9221 (arkisin klo 09.00 - 15.00)